Manager contactcenter (32-40 uur)

Functieomschrijving
- Ben je een ervaren helpdesk / backoffice -manager die graag betekenisvol werk doet?
- Help jij graag mensen zich verder te ontwikkelen?
- Ben je een innovatieve procesverbeteraar?
- Vind je het leuk om deel uit te maken van een internationale organisatie?
- Dan hebben wij dé vacature voor jou!


Vanwege aanhoudende groei zijn wij op zoek naar een:
Manager contactcenter (m/v)

- Waar telefoontjes moeten resulteren in nieuwe klanten en een hoge klanttevredenheid;
- Waar serviceaanvragen goed verwerkt moeten worden;
- Waar het efficiënt plannen van de installatiewerkzaamheden heel belangrijk is.

Dit zijn wij

CSI Persoonsalarmering is onderdeel van de Careium groep; een grote Europese speler op het gebied van zorgtechnologie. Careium heeft als doel de veiligheid van ouderen te vergroten met oplossingen waarmee in nood snel hulp geboden kan worden.

We bieden oplossingen voor thuis en voor zorginstellingen. Al deze oplossingen zorgen ervoor dat ouderen en kwetsbaren op tijd de hulp krijgen die ze nodig hebben. Denk bijvoorbeeld aan:
- Personenalarm;
- Toegang tot de woning met behulp van een smartphone, of
- Sensoren in een woning die het leefpatroon van de bewoner volgen en alarmeren als hiervan wordt afgeweken.

CSI verhuurt en installeert deze hulpmiddelen in heel Nederland met een fijnmazig netwerk van eigen monteurs. Wij zijn gevestigd in Leende, bij Eindhoven. We zijn een zelfstandig opererende organisatie en delen onze kennis en ervaring met de andere Europese organisaties binnen de Careium groep.

Door-ontwikkelen
De samenwerking van ons servicecenter met andere afdelingen (zoals Techniek & Logistiek) is van groot belang. We zoeken daarom iemand die, samen met het huidige team, de verandering wil voortzetten van het voormalige servicecenter naar een professioneel en commercieel contactcenter, zodat we steeds verder kunnen groeien. Het team verdient iemand die er voor ze is en de medewerkers helpt in hun groei naar een (vrijwel) zelfsturend team.

Verantwoordelijkheden
- Procesverbeteringen die efficiënter werken mogelijk maken;
- Ondersteuning van medewerkers in hun werkzaamheden;
- Verbeteren en verder opzetten van een kennisbank en opleidingsprogramma;
- Zorgdragen voor conversie van potentiële individuele klant naar een echte klant;
- Gespreksvaardigheden van de medewerkers verbeteren (commercieel en servicegericht);
- Coaching van de 17 medewerkers (11 fte);
- Operationeel contact met onze samenwerkende partners (zorgcentrales en (thuis-)zorgorganisaties).

Wat wij zoeken:
- Je hebt ruime ervaring als manager, bij voorkeur in een contactcenter-omgeving;
- Je bent thuis in gesprekstechnieken, zowel servicegericht als commercieel;
- Je hebt ervaring in veranderprocessen en weet deze waar nodig ook zelf te initiëren;
- Je hebt affiniteit met kwetsbare / zorgbehoevende mensen;
- Je functioneert op hbo-niveau, maar houdt er ook van af en toe met de voeten in de klei te staan;
- Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal.

Wat wij bieden:
- Een uitdagende functie voor 32-40 uur per week;
- Een zelfstandige functie met veel vrijheid;
- De leiding over een enthousiast team dat er helemaal voor gaat om onze klanten zich veilig te laten voelen;
- Een vaste aanstelling bij goed functioneren;
- Je wordt een belangrijk onderdeel van een leuk, groeiend bedrijf;
- Je kunt je passie en werklust helemaal bij ons helemaal kwijt.
- Je salaris bedraagt, afhankelijk van jouw werkervaring en opleiding, tussen de €3.500 en €5.000 bruto per maand (op basis van 40 uur).

Reageren op deze vacature:
Voel jij je aangesproken? Stuur je CV en motivatie dan naar:

Iris Bron (HR) 06-30298372
iris.bron@csiservice.nl

Ons beter leren kennen?

Zie www.csipersoonsalarmering.nl om te zien wat wij doen en waarom we dat doen.


We zien je graag als nieuwe collega!

 

< Terug naar de homepage